Sunday, February 20, 2011

Novine Interview


i did this interview a while back with Aleksandra but i just got the paper today...i noticed an error where i was misquoted again with regards to Simo Dubajic - to set the record straight he is my grandma's brother (this paper claims we're not related) however he is not my grandfather (as was widely reported before)...Blic and Svet already ran some excerpts but you can read the full interview here...if you're too lazy for all that check the highlights below:

Drugo moja porodica ne vuče korene sa Sicilije. Po ocu sam poreklom iz Dalmacije, a po majci iz Srbije i sa Kosova.

Ovaj talentovani muzičar kritikuje i zabavni program na našim televizijama. - Forsiranje "voaerskih " šou emisija poput Farme i Velikog Brata, kao i propagiranje homoseksualizma samo šteti mladim ljudima. Izgleda da su ljudi prihvatili samo ono loše što im plasira zapad.

Kako se razvila tvoja želja da sarađuješ sa srpskim muzičarima?
Kad sam objavio prvu pesmu na engleskom jeziku pomislio sam da mi možda dobro zvučalo kad bi uradio to isto na srpskom. Mnogi svetski muzičari forsiraju svoje jezike i kulture u muzici i pomislio sam da bi bilo u redu da i ja to uradim.

Saradnja sa Anom je protekla fenomenalno, ako i sa Tašom i Danom. Emina Jahović je trebalo da se pojavi na srpskom izdanju, ali posle višemesečnih pregovora nismo mogli da se dogovorimo.

Ovo što sada radim je samo prelazna faza i nije nešto na čemu ću da se zadržim. Moj izbor je rok, a krajnji cilj filmska muzika i dokumentarni film. Kao student političkih nauka vidim sebe i u politici. Moji uzori nisi muzičari. Moji idoli su Čegevara, Fidel Kastro, Gavrilo Pricip. A što se tiče toga šta bi promenio je upravo sistem. Ja se zalažem za jedinstvo, za istinu, za poboljšanje uslova života ljudi. FULL INTERVIEW