Saturday, August 14, 2010

3 New Serbian Interviews


Domino Magazin
"Ja sam Filip Filipi, producent i muzičar. Hoću da svi zapamte moje ime pošto ću biti novi Goran Bregović. Muziku sam počeo da stvaram sa 19 godina, a bio sam pre svega okrenut ka Engleskim stvarima. Sada sam odlučio da podjednako radim balkansku i američku muziku." FULL INTERVIEW

FolkoTeka
"Ja bih pre amputirao sebi ruku nego sto bi uradio pesmu sa Milanom Stankovicem! Mislim da u velikoj meri doprinosi rastu homo i biseksualnosti na Balkanu. Ne mogu da verujem kako neko poput njega može da prođe u Srbiji. I ne bih nikada radio sa ovim preterano droljastim pevacicama, mislim da su jako loš primer devojčicama." FULL INTERVIEW

Poznate licnosti
"Sto se nase hip-hop scene tice u saradnji su neprofesionalni, a o kvalitetu muzike nek odlucuje publika. O Djusu? Ok. Sto se ucesca u emisiji farma tice pametan potez. Ja licno nikada ne bih ucestvovao u emisijama tog nivoa. Smatram da je ta voajerska kultura los uvoz iz Amerike." FULL INTERVIEW

more coming soon!